بازاریابی، فروش و برندسازی فرش دستی و فرش ماشینی

بازاریابی فرش - برندسازی فرش و صنایع دستی



۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

بازاریابی و فروش فرش ماشینی و دستباف

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازاریابی و برندسازی

بازاریابی و فروش فرش ماشینی و دستباف

carpet marketing

بازاریابی و فروش فرش


اهمیت بازاریابی در فرش ناشی از موقعیت ممتاز این کالا است. فرش ایران با توان رقابت پذیری با سایر تولیدکنندگان و با دقت در تنوع تولیدات، فرصتی اقتصادی است که می تواند زمینه ساز اشتغال و ارزآوری باشد. بازاریابی “فرآیندی اجتماعی و مدیریتی ست که به وسیله آن هر فرد نیازها و خواسته های خود را از طریق تبادل ارزش با دیگران برآورده می سازد” (کاتلر و آرمسترانگ،۶،۱۳۸۹). با این تعریف در نظر داشتن نیازها، خواسته ها و ارزش ها در یک ارتباط دو سویه با توجه به تحولات اجتماعی و نحوه مدیریت این رابطه به گونه ای که توان برنامه ریزی و درایت در اجرای موقعیت سنجی با ارجاع به تمایلات و احترام به آنچه در کیفیات نیاز افراد موثر است بدیهی به نظر می رسد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازاریابی و برندسازی